piątek, 2 listopada 2012

Odchudzanie - Jak to jest .

Hejka , hej ;)


Witajcie kochani .

        Jak już widzicie dziś wałkujemy dobrze znany wielu temat o odchudzaniu . Na pewno każdy myślał kiedyś , ze ma tu i ówdzie za dużo tudzież za mało . Zazwyczaj diety trwały dzień tydzień , miesiąc i kończyły się bo sobota , bo drink , bo ciasto , bo nie odmówię babci bo jej będzie przykro i tym podobne . Ze mną było bardzo przybliżenie do czasu .

        Jak wiemy przypadki chodzą po ludziach . Mimo to każdy z Nas ma nadzieję , ze będzie żył w spokoju i nic nadzwyczaj złego się mu nie stanie . Ze mną było podobnie . Mimo to nastał ten czas kiedy wylądowałam w szpitalu . Powód ? Oczy . A dokładnie odwarstwienie siatkówki oka lewego . Sześciogodzinna operacja nie przyniosła jednak wymarzonego efektu . Mimo wszelkich starań już nigdy nie będę prawidłowo widzieć na oko lewe. Widzę na nie teraz bardzo źle , ale i to lekarze kazali traktować jako sukces . Ale ja nie o tym ;) Więc gdy leżałam tak w łóżku szpitalnym kilka dni jedząc mało albo nic rozmyślałam nad tym co ja teraz mam robić , ponieważ mając naście lat , pozbawiłam się szansy na normalne życie . Mogę wykonywać tylko lekkie prace , nie mogę nosić ciężkich rzeczy itp. Wtedy to postawiłam na wygląd . Bynajmniej tym uda mi się zwabić wspaniałego męża , który ulży mi w życiu .
A więc nr1.

     Nastawienie . !
       To , ze wiesz jak schudnąć nie znaczy  , ze schudniesz . Musisz myśleć pozytywnie . Za tydzień , rok , dwa nie ważne , ważne , ze będziesz mieć super plaski brzuch , piękne zgrabne nogi , kuszący zadbany biust ! To z jakim nastawieniem ruszysz do działania zależy tylko od ciebie . Musisz się zaprogramować na tryb piękna ! Możesz mieć piękne włosy , ciało , skórę i paznokcie . Musisz tylko w to uwierzyć !

Skoro już wiesz ,z e chcesz być piękna i masz świadomość , ze staniesz się mega sexy ! To zaczynamy działanie !

Nr2 .

      Temu mówimy kategoryczne , absolutne NIE !

- tłuste fast-foody
- tuczące zapychające i mulące słodycze
- białe pieczywo
- bardzo tłuste i kaloryczne mięsa
- cukier !
- chipsy i słone przekąski
- gazowane napoje i wysoko słodzone drinki

Tylko się waz to tknąć !!!!!
To jak już pozbyliśmy się tych cudów z szafek i lodówek to a ich miejsce postawimy coś inszego ;)

Nr 3 .

        A to jemy !

- wooda ! Co najmniej półtora litra dziennie
- ciemne , razowe słonecznikowe lub inne tego typu pieczywo
- ryż , kasz i ziemniaki ( wcale nie tuczą )
- warzywa i owoce
- lekkie przekąski (np:  wafle ryżowe , pieczywko typu WASE )
- gorzka czekolada ( raz , dwa w tygodniu może być cały rządek )
- herbata najlepiej zielona albo czerwona
- makaron ( jeśli lubisz to czemu nie )
- mleko i jogurty
- płatki zbożowe , musili itp

Zapisane ? To fajnie . Przejdźmy do ćwiczeń ;)

Nr4.

        By mieć piękne ciało :)

W tym puckie pozostawiam wam dowolność pamiętajcie by ćwiczyć nie tylko miejsca problematyczne dla was ale i całe ciao raz , dwa razy w tygodniu ;)




Nr5.
 
  Smarujemy się ;_)

I tu jak mówią róbta co chceta ;) Tylko od was zalezy co chcecie używać a czego nie . Pamiętajcie jednak by ujędrniać ;)


A teraz moje foty ;)


 PRZED:








Oj tak jak to dobrze ,z e to już za mną ;)



W CZASIE : 






Pierwsze foty , na nich mam dziwne oko , wiecie o co chodzi ;) Po operacyjne ;)

TERAZ:








Napisałam teraz , ponieważ od poniedziałku zaczynam dietkę znów , ponieważ zapuściłam się ostatnio ;)

Życzcie mi powodzenia , a jeśli i wy planujecie zrzucić co nieco piszcie !!

Kiss ;**

Coffe ♥

Nie wyrażam zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć !


18 komentarzy:

  1. Teraz wyglądasz o wiele lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. woow zadziwiłaś mnie i tym samym zawzięłaś do działania, też muszę schudnąć żeby ważyć gdzieś 48 kg- moje marzenie :) a Tobie życzę powodzenia ;*
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Miło tak kogoś zainspirować ;) na pewno cię odwiedzę ;)

      Usuń
  3. ZAPRASZAM NA KONKURS/ROZDANIE: http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html DO WYGRANIA WYBRANE BUTY FIRMY RENEE!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale schudłaś, ! Teraz i ja zaczełam mieć motywacje bo jednak jak się chce to mozna i ty doskonale o Ty wiesz :)

    Blog rewelacyjny bede tu czesciej zaglądać , OBSERWUJĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O wiele ładniej wyglądasz Kochana. Ja też zaczynam dietę : ] powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) bardzo mi miło ;D Powodzenia życz ;)

      Usuń
  6. Jeśli mogę Ci doradzić, to architekturę wybierz, ale jeśli masz znajomości. Jeśli nie to bardziej sugeruję Ci urbanistykę, historię sztuki i archeologię. Będziesz miała szersze pole do popisu po studiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zgłoszenie na konkurs. Ponieważ nie masz 18. lat proszę o przesłanie zgody rodziców, może być informacja pod Twoim zgłoszeniem, może być na maila: katarzyna@seredin.pl.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również jestem wiecznie na diecie, co do Twojej mam jednak kilka uwag :)
    Zdecydowanie brakuje w jadłospisie chudego mięsa (pierś kurczaka lub indyka, chuda wołowina) oraz ryb, czyli po prostu białka. Jeśli chodzi o ryż i makaron to tak, ale raczej ciemny. Jeśli chodzi o pieczywo, to również ciemne i trzeba bardzo uważać, bo część ciemnego pieczywa jest po prostu barwiona karmelem, a nie jest pełnoziarnista, co sprawia, że jest jeszcze gorsze niż białe pieczywo. Z nabiałem również bym uważała, zamiast jogurtu czy mleka lepszy będzie serek wiejski, kefir i maślanka. Absolutnie nie polecam wafli ryżowych i lekkiego 'pieczywa' typu Wasa (tzw. tekturek) gdyż to praktycznie sama chemia, zero wartości odżywczych. Radziłabym odstawić. Warzywa i owoce jak najbardziej, 5 porcji dziennie, przy czym z owocami również ostrożnie, bo zawierają przeważnie dużo cukru. Są zdrowe ale w umiarze. Czekolada tak, gorzka, o minimum 70% zawartości kakao, bo zawiera dużo magnezu i wzmaga produkcję serotoniny w mózgu :) Z kupnym musli i płatkami również bym uważała. Mają przeważnie bardzo dużo cukru. Musli tak, ale robione samodzielnie w domu. Płatki najlepiej owsiane.
    Jeśli chodzi o ćwiczenia popieram jak najbardziej, trening jednak powinien być mieszany i zróżnicowany, tzn. zarówno ćwiczenia aerobowe, spalające tłuszcz, jak i fitness, budujące tkankę mięśniową.
    Co do balsamowania to również się zgodzę, dobrze jednak przed wklepaniem balsamu wyrobić sobie nawyk codziennego masażu. Nic tak nie poprawia jędrności skóry i nie pomaga pozbyć się cellulitu jak właśnie regularny masaż :)
    Wybacz, że się tak rozpisałam :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te uwagi są bardzo cenne ;) Wezmę sobie to do serca ;)

      Usuń

O jak miło , ze zostawisz tu swoją opinię ;) mam tylko małą prośbę , dbaj o język jakim się wypowiadasz ;) dziękuję ;*