poniedziałek, 19 listopada 2012

Cera - poważna sprawa !

Hejka hej ;)


Dziś pragnę pokazać Wam czego używam do mojej cery ;) Jest ona raczej mieszana ;) Zadko kiedy mam na niej jakieś większe niedoskonałości . Innymi słowy nie narzekam ^^
 .

Tak więc zaczynamy :)

1. Rano :

Rano jak to ja nie mam czasu na nic ;) Ale nie przechodzę obojętnie obok tematu twarzy ;)
Najpierw używam toniku oczyszczającego NIVEA PURE EFFECT . Musze powiedzieć ,ze jest ona bardzo , bardzo git. fajnie nawilża  , jest bardzo wydajny ;)


Po nim nadchodzi czas na Make-Up .

Nie używam jak na razie fluidów no chyba ,że na jakieś okazje ;) Na co dzień stosuję kren BB z GARNIER'a . Bardzo na Tak . Fajnie matuje , pozostawia fają powłokę , całkiem całkiem krycie i jest niezwykle wydajny ;)


2. Wieczór :

Oprócz demakijażu wieczorem nakładam na skore apteczny tonik AFRONIS  . Po za swoją wydajnością przemawia za nim fakt iż na prawdę pomaga w walce z trądzikiem i innymi niedoskonałościami . Pozostawia po sobie uczucie  świeżości i czystości .


Ostatnim produktem , którym traktuję moją skórę jest MASŁO KAKAOWE z ZIAJI . 
Oczywiście nie gości u mnie codziennie , gdyż jest bardzo tłusty i pozostawia po sobie bardzo ślizga powłokę . Kiedy jednak pojawiają sie u mnie przesuszenia wtedy do akcji wkracza on ;)


A Wy czego używacie ?
Macie jakieś fajne triki na piękną cerę ?


 
Całuję i pozdrawiam ;*

Coffe♥

stylofefashion.blogspot.com



Zapraszm też na rozdanie :

http://o-modzie-i-urodzie.blogspot.com/2012/11/rozdanie-lakierow-do-paznokci-102.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O jak miło , ze zostawisz tu swoją opinię ;) mam tylko małą prośbę , dbaj o język jakim się wypowiadasz ;) dziękuję ;*