poniedziałek, 12 listopada 2012

I kolejny TAG - Moje włosy w pigułce .

HEJKA HEJ ♥


Dziś przychodzę do Was z kolejnym TAG-iem , no cóż ^^ . Musze przyznać ,z ę chyba przydałaby sie jakaś w miarę tradycyjna notka . Ale jak to będzie  w tym tygodniu to nie wiem . Już jutro ( wtorek)  pisze pierwsze egzaminy  z przedmiotów humanistycznych , środa to przedmioty ścisłe i przyrodnicze a czwartek to język obcy . Trzymajcie za mnie kciuki ;D

Ale przechodzę do rzeczy ;D

O tagowała mnie niula z bloga http://niulanka.blogspot.com/  odwiedzajcie !


 Tag dotyczy włosów , konkretnie naszych własnych osobistych ;D

I jego zasady :


* Odpowiedzieć na 14 pytań.

* Otagować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)

* Podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.

No to biorę się do roboty ^^


1. Twój naturalny kolor włosów to ?

Ciemny blond . 

2.Twój obecny kolor włosów ?

Ciemny blond .

3.Aktualna długość włosów? 

Trochę za łopatki .

4. Długość na jaka chciałabyś zapuścić włosy ?

Nie mam pojęcia . marzą mi się długie . Może to być 10 - 15 cm . Zależy
jak będą wyglądać ;)

5.Jak często podcinasz końcówki ?

Tak mniej więcej co trzy miesiące . 
Zazwyczaj robię to sama .

6.Twoje włosy są proste, falowane, czy kręcone ?

Falowane . Sa bardzo poddatne na wszelkie zabiegi czy to kręcę
 czy prostuje długo się to utrzymuje . Jednak wszyscy twierdzo ,ze najlepiej 
wyglądam tak jak wstanę ;)

7. Jaką porowatość maja Twoje włosy ?

Wstyd , ale nie mam pojęcia ;)

 8. Jakie są Twoje włosy - np. suche, przetłuszczające się ?

Lubia się przetłuścić aczkolwiek tylko na górze , końce są 
raczej ok . 

9. Jak wygląda rytuał Twojej codziennej pielęgnacji ? 

Włosy myję co 2-3 dni . Na odzień czesze je tylko .
A tak to po myciu odżywka na chwile i maska .

10. Czego nie lubią Twoje włosy - np. wiatru, silikonów ?

Pianki do włosów ! Są potem jakieś takie dziwne . 

11. Co lubią twoje włosy - np. olejowanie, spacery przy świetle księżyca ?

Moje  hmm są bardzo próżne więc lubią gdy je ktoś chwali . 
A tak serio uważam ,że fajnie zachowują się po umyciu .

 12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura ?

Rozpuszczone , na bogato !  A co !

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały ?

Idź ja cie proszę do fryzjera !  Niech ci powie co zrobić byśmy 
nie wyleciały do końca !

14. Jaka jest twoja wymarzona fryzura ? 

Długie , gęste , romantyczne, fale .  
Jak kobiety z teledysków DISCO - POLO ;)

I koniec ! Bardzo , bardzo dziękuję za o tagowanie ! 
Taguję każdego kto czyta tan post ! 
Sprawdzę ;D

Pozdrawiam i całuję ♥

Coffe♥

stylofefashion.blogspot.com

♥ 

Komentujcie i obserwujcie ! ♥


5 komentarzy:

O jak miło , ze zostawisz tu swoją opinię ;) mam tylko małą prośbę , dbaj o język jakim się wypowiadasz ;) dziękuję ;*