wtorek, 30 października 2012

30/10/2012

Hejka , hej ;* !

Witajcie kochani ;) .

Mamy już wtorek ;) . Z naciskiem na już ! czyli długi weekend tuż,tuż . Cudownie . Może przez te cztery wolne dni uda mi się pozbyć tego okropnego bólu gardła . Normalnie masakra . tak śnieg jest cudny , ale nie w październiku . Oczywiście mam świadomość ,że  długo to on nie pobędzie , ale szkoda ,że musiał spaść na te piękne liście ! Ehh ale co zrobić nie wezmę go z powrotem do nieba ;) . Dziś postawiłam na dwa kolory : czerń i czerwień . Oczywiście czerń to w tym zestawie jest zdecydowanie przeważająca , ale czerwień też ma coś do powiedzenia . W tym wielkim swetrze czułam bardzo przytulnie i mega wygonie . Oczywiście włosy nie przeszły też bez komentarzy . Wiele osób chciało wiedzieć jak ja to zrobiłam , a pozostała część zastanawiała się czy je tylko ułożyłam czy może ścięłam .

FOTO :







Brrr zimno ! ;)

Żegnam sie już z wami . Lecę do lekcji ;)

Kiss♥

Coffe♥

20 komentarzy:

  1. Świetny blog zapraszam do mnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, sympatyczna jesteś.

    http://maadiana.blogspot.com/ Skomentujesz nowy post? :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło ;) fajnie przeczytać takie słowa od obcej osoby ;D . A co do posta - postaram sie ;)
      OdpowiedzUsuń

      Usuń
  3. Świetny blog i stylizacja :)
    Zaczynam obserwować liczę na komentarz i obserwację -> pozyteczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimowe fotki są takie ładne!:) Super wyglądasz w tej opasce na włoskach :)

    KONKURS u mnie, będzie mi miło gdy weźmiesz udział, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś:) :* POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieram sie do tego konkursu i zbieram , ze chyba nie ma już czego odkładac , zaraz biore sie za udział ;)

      Usuń
  5. świetne fotki ;)
    cudny blog ;>
    pozdrawiam ;]

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnyyyy blog <3

    zapraszam do siebie ;******

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny blog.

    http://makeeupfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze Ci w czerni połączonej z kontrastową czerwienią ;)
    pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Looking very lovely! :) Such a cute idea for Christmas.
    Have you been to London before? Come along and see some pictures of this lovely city :)

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. 48 yr old Systems Administrator II Randall Linnock, hailing from Trout Lake enjoys watching movies like "Sea Hawk, The" and Shooting. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Ferrari 500 Mondial Spider Series I. sprawdz moj blog

    OdpowiedzUsuń

O jak miło , ze zostawisz tu swoją opinię ;) mam tylko małą prośbę , dbaj o język jakim się wypowiadasz ;) dziękuję ;*