poniedziałek, 5 listopada 2012

05/11/2012

Hejka Hej !

 ♥

 Witajcie kochani ;) Już poniedziałek . tak zaczęliśmy właśnie nowy tydzień , a kto wie co on nam przyniesie .  ;) Co prawda mi to na pewno przyniesie wiele nowych , ocen , co dzień coś piszemy  ,a więc masakra , ale to nic . W przyszłym tygodniu piszę sobie egzaminy próbne , oj mam nadzieję , ze to nie będzie kompromitacja ! najbardziej obawiam się  matematyki i przedmiotów przyrodniczo - fizyczno - chemicznych ;) A teraz coś z innej beczki ^^ Pogoda u mnie nie ciekawa . Pada , pada , pada i tyle . Szału nie ma , ale cóż poradzić . Przecież : Coraz Bliżej Święta , Coraz Bliżej Święta ♥ La La La La La , wybaczcie , ;) dziś ubrałam się w dwa kolory , swoje negatywy? Nie mam pojęcia aczkolwiek jest to czerń i biel .

FOTO :


Wybaczcie ,z ę tyko dwa ale , no właśnie ale , nie było dobrego światła niestety się nie bardzo przygotowałam ;(
Postanawiam poprawę ;*

Idę na budyń !

Kiss♥


Coffe♥

18 komentarzy:

  1. Ja też będę mieć próbne :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba podobną ;) Bo tak właściwie to tuniczka a na niż założyłam sweterek ;)

      Usuń
  2. strasznie podobają mi sie te spodnie ;d czerń i biel to klasyka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie klasyka to podstawa , aczkolwiek to tuniczka ;)

      Usuń
  3. Spodnie są genialne, ale ja połączyłabym je z jakąś kolorową górą, mogłoby wyglądać całkiem fajnie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ciekawa opcja , jak już zdobędę takie spodenki to koniecznie je tak połączę ;D

      Usuń
  4. Świetne spodnie, pewnie pasują do wszystkiego ! ♥ smacznego budyniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. uu, to widzę, że masz zapchany ten tydzień. ja też w sumie :/ bardzo ładne masz spodnie/spódniczka (nie widzę za bardzo, co to jest xd w każdym razie podobają mi się te paski ;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paski żądzą , a jeszcze pionowe wyszczuplą tu i ówdzie ;0 A to w paski właściwie to tuniczka zakryta u góry sweterkiem ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam te spodnie:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana:) Gratuluję:*

    http://wyprzedazmarzen.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-libster-blog-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
  8. idę na budyń .. haha smacznego :D narobiłaś ochoty..moje ulubione '' danie '' :D

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie sa mega! obserwujemy ?? zapraszam annainfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

O jak miło , ze zostawisz tu swoją opinię ;) mam tylko małą prośbę , dbaj o język jakim się wypowiadasz ;) dziękuję ;*