piątek, 16 listopada 2012

Bawimy się we fryzjera .

Hejka ,. hej . ♥

Witajcie .

Egzaminy , egzaminy i po egzaminach ;) . Chyba nie było tak xle . Oczywiście nie mam jeszcze wszystkich wyników , aczkolwiek pochwalę się , ze z testu WOS-Historia część humanistyczna uzyskałam 75% . Czyli prawie 100% . ;D Heh , mam nadzieję ,że  na właściwym pójdzie mi lepiej ;D . A dziś , no cóż  tzw. luzy ;)

W czasie okienka dałam się ponieść fantazji mojej koleżanki i pozwoliłam jej pobawić się moimi włosami ;) . Efekt ?  Bardzo zadowalający ;)  tak właściwie cała fryzura zajęła jej 5-7 min ? Oczywiście nie jest taka idealna , ale cudna ;) Jeżeli spodoba się Wam to piszcie . Postaram się tak to zorganizować byśmy stworzyły tę fryzurę jeszcze raz od podstaw . Krok po kroku dla Was ^^

FOTO :






Z góry przepraszam za ten bałagan za mną ,ale dziś mamy piątek a ja sprzątam intensywnie w sobotę rano także wybaczcie ;)

No to na tyle dzis ^^

Pozdrawiam , ściskam i dziękuję za komentarze i obserwacje  ♥

Kiss♥

Coffe♥

stylofefashion.blogspot.com

10 komentarzy:

  1. Gratuluję zajęcia pierwszego miejsca. Na podanego maila wysłałam Ci prośbę o przesłanie adresu oraz listę nagród z których dwie możesz sobie wybrać do skompilowanego przeze mnie zestawu. Proszę Cię o odpowiedź jak najszybciej :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zabrałam się do roboty ;) Kurcze strasznie się ciesze ;D

      Usuń
  2. ale ładny! Mi nigdy nie wychodzi równy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś u mnie oTAGowana :) Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie pasuje do Twojego kształtu twarzy! Uwierz mi, ja osobiście uwielbiam tą fryzurę, ale do mnie absolutnie nie pasuje, nad czym bardzo ubolewam..
    Obserwuję by mieć wgląd na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń

O jak miło , ze zostawisz tu swoją opinię ;) mam tylko małą prośbę , dbaj o język jakim się wypowiadasz ;) dziękuję ;*