niedziela, 28 października 2012

Zimowe .

Hejka , hej ;)

Zapewne to , ze spadł śnieg nie jest już dla nikogo super newsem , ale zmienia faktu , ze coś jest nie tak , ponieważ mamy dopiero październik . Dlatego , więc by uniknąć marznięcia postanowiłam wyposażyć się w zimowe butki . Co prawda pogoda w sobotę na zakupy była przednia ,ale uważam ,ze warto było . Niestety jednak nie obeszło się bez incydentów . Moje gardło wysiada , strasznie boli . Pocieszam się jedynie , że jeszcze trzy dni i długi weekend . Uwielbiam rodzinne wyprawy wieczorem na cmentarz . Wyglądają wtedy one magicznie . Ale ja nie o tym ;) Ponieważ mam dwie pary tzw. kozaków , tak więc w tym roku postawiłam na krótsze botki . Znalezienie jakoś wyglądających , ale co najważniejsze ciepłych było nie lada wyzwaniem . Oczywiście takiego obuwie było pełno , ale w zimowe dni i mroźne jesienne wieczory nie sprawdziłyby się . Tak więc mój wybór padł na kawowe , ocieplane wewnątrz botki na koturnie . Wyrwałam je za jedyne 65 zł. na hali targowej . Muszę , przyznać , ze jestem z nich zadowolona . Jutro zamierzam ubrać je do szkoły . Zobaczymy jak ciepło będzie mi w nich z samego rana ;D

FOTO :






A czy ty masz już buty na zimowe eskapady ?

Buziaki ;)

Coffe♥

8 komentarzy:

  1. Świetne buty :D
    Ja zimowych nie mam , tydzień temu była ładna pogoda ,więc wspaniałomyślna ja kupiłam sobie buty jesienne xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh ja też o takich myślałam , ale w sobotę pogoda zmotywowała mnie do ich zakupu ;)

      Usuń
  2. Fajne buty. Ja będę Sobie zamawiała czarne lub siwe emu. ; D
    Jak na razie to mam z tamtego roku ; )

    Pozdrawiam Mila z http://fable--or-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad takimi zastawiałam aczkolwiek moja głęboka miłość do koturn wygrała ;)

      Usuń
  3. Świetne są .
    Kupowałaś w CCC, widziałam podobne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , kupiłam na hali targowej ;) , Ale muszę powiedzieć ,z ę w CCC widziałam jeszcze całe grono równie pięknych np takie całe czarne na koturnie , nom bajka po prostu ;)

      Usuń

O jak miło , ze zostawisz tu swoją opinię ;) mam tylko małą prośbę , dbaj o język jakim się wypowiadasz ;) dziękuję ;*