środa, 24 października 2012

Zaczynay . ;)

Hejka , hej ;D


  Na początek wypadałoby się przedstawić , a więc jestem Kinga ;) .
Moda interesuje się od dawna , ale jakoś nigdy  nie potrafiłam zabrać się do zrobienia w czegoś w tym kierunku . A więc by zadbać o prawidłowy rozwój blogosfery postanawiam prowadzić blog . Dla was  , ale i dla mnie bo pasje należy rozwijać ;)


Coś co może określić moja aktualna sytuacje  :


Uważam , ze coś w tym jest ;D




A teraz coś co mnie rozbawiło aczkolwiek nie wyobrażam  skomentować kogoś w taki sposób ( nie licząc przyjaciół ;D )

Obrazki ze strony Besty.pl
 ;)

To tyle .

Za  niedługo powinna zjawić się pierwsza konkretna notka . 
A więc się nie żegnam ;)

Nie wyrażam zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć oraz treści zamieszczonych na blogu (Dz. U. Nr 24, poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O jak miło , ze zostawisz tu swoją opinię ;) mam tylko małą prośbę , dbaj o język jakim się wypowiadasz ;) dziękuję ;*