środa, 24 października 2012

24/10/2012

HEJKA HEJ ;*


Tak jak już wspominałam przedstawiam Wam mój dzisiejszy strój dnia . Równie zwykły jak i mój dzień . Szkoła - Dom . Jak to w tygodniu nic specjalnego . Ważne by było wygodnie i ciepło . A ciepło to mi nie było ;D Na szczęście dziś tylko 6 lekcji z czego na ostatniej ( WOS ;) ) przyjechał do nas ornitolog i mówił coś o ptakach zamieszkujących te nasze tereny . Nadwiślańskie ;) . Co prawda sam temat nie porywa , ale lepszy taki wykład niż WOS ;)

FOTO :







 

MUSIC :

Fajna nuta . Swoja drogą końcówka teledysku mnie zaskoczyła ;)

Tak , więc trzymajcie się ciepło w ten jesienny , całkiem chłodny dzień .



Kiss :*

11 komentarzy:

  1. Fajna torebka :)
    Zapraszam na
    http://illegal-dreamers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się torebka, ładny blog :) Życzę miłego blogowania !

    http://our-free-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną torbę. ;)
    Zapraszam do mnie
    http://wygdnieznaczymodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę , że nie tylko mi torba przypadła do gustu ;)Wpadnę ;)

      Usuń
  4. dzięki kochana;*
    Jeśli chodzi o ćwieki to chyba lepiej zamówić na allegro bo w pasmanterii na pewno będą droższe, tak mi się wydaje.:)

    Bardzo ładnie wyglądasz, pozdrawiam i obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie ;)
      mam nadzieje , ze przez te ćwieki nie przyjdzie mi zbankrutować .
      Też Cię obserwuje , masz świetny styl ^^

      Usuń

O jak miło , ze zostawisz tu swoją opinię ;) mam tylko małą prośbę , dbaj o język jakim się wypowiadasz ;) dziękuję ;*