poniedziałek, 24 grudnia 2012

Święta , święta ... ♥

Witajcie ♥

 

  Dzisiejsza notka jest wyjątkowa . Nie ma w niej miejsca na modę , urodę , kosmetyki.... 

     Rozpoczynamy dziś wyjątkowy czas . Czas Świat , na które wiele z nas oczekuje z niecierpliwością . W ten Wigilijny wieczór ,  przy blasku świec i zapachu pysznych potraw , tam gdzie słychać delikatna melodię kolęd połamiemy się opłatkiem z najbliższymi . Niestety nie mam możliwości złożyć każdemu z Was osobnych życzeń , dlatego proszę o wybaczenie . W ten niezwykły i wyjątkowy dzień składam Wam najserdeczniejsze życzenia , zdrowia - bo jest zdecydowanie najważniejsze , szczęścia - bo każdemu z nas się przyda , pieniędzy - by utrzymać nasz standard życia . Jedyne czego Wam nie życzę to piękna - bo wszystkie jesteście piękne ! 

  Proszę Was nie zmarnujcie tych świąt , i tych okazji do bycia z bliskimi . ♥

 

Możecie spodziewać sie mnie po Świętach  z nową dawką energii i r4elacją z tych trzech magicznych dni !

 

 

T

Trzymajcie się ciepło ♥

Coffe♥

 

stylofefashion.blogspot.com

 





6 komentarzy:

  1. Kolorowych bombeczek,
    dużo aniołków i gwiazdeczek,
    słodkiego lenistwa i oddechu
    od codziennego pośpiechu ...
    życzy .... Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesolych Swiat kochana :-) przyznaje sie, ze ja kompletnie zatracilam sie w swietowaniu. Mam nadzieje, ze Ty tez :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety po świętach :c
    zapraszam,
    www.imcarlaa.blogspot.com
    obserwacja za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń

O jak miło , ze zostawisz tu swoją opinię ;) mam tylko małą prośbę , dbaj o język jakim się wypowiadasz ;) dziękuję ;*